kontakt@itpol.pl
Pozycjonowanie SEO - oferta dotyczy reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Obecnie ponad 94% użytkowników na całym świecie korzysta z Google i właśnie na tę wyszukiwarkę kładziemy największy nacisk (nie zapominamy jednak o takich producentach jak Yahoo czy NetSprint). Nasza usługa dotyczy zajęcia wysokiej pozycji w zestawieniu stron przy danej frazie kluczowej (np. “domy jednorodzinne szczecin”). Przy dobrej kampanii SEO Klient może odnotować większy ruch na stronie, a przez co zwiększenie obrotów czy popularność.
Pozycjonowanie to fundament reklamy internetowej. Ostatnimi czasy korporacja Microsoft wprowadziła swoją wyszukiwarkę o nazwie Bing - jest ona bardzo popularna w USA. Konkurencję dla tych producentów stanowi Yahoo czy choćby Netsprint. Oczywiście algorytmy tych wyszukiwarek są ściśle tajne, a producenci wyznaczają wytyczne wg, których powinniśmy się kierować, istnieją specjalne narzędzia dzięki, którym możemy się sugerować jakie działania powinniśmy podjąć w celu poprawienia pozycji naszych witryn. Google wprowadziło także pewien rodzaj oceny jakości witryn o nazwie Page Rank.
Bardzo ważnym czynnikiem, dzięki któremu strony lepiej się pozycjonują jest liczba zewnętrznych odnośników prowadzących do naszej witryny, najlepiej gdyby serwisy te miały wysoki Page Rank.
Oczywiście kod naszej strony musi być prawidłowo utworzony specjalnie pod wyszukiwarki i należy tutaj wspomnieć o optymalizacji SEO, którą opisaliśmy poniżej.
Adres www | Region | Słowa kluczowe | Pozycja w google.pl |
www.rtg.szczecin.pl | Polska | Rtg | 11 |
www.sortis.biz | Szczecin | Biuro rachunkowe | 11 |
www.itpol.pl | Szczecin | Obsługa informatyczna | 2 |
www.tpszulc.com | Szczecin | Domy jednorodzinne | 6 |
www.tpd.szczecin.pl | Szczecin | Pomoc dzieciom | 1 |
www.renova.szczecin.pl | Szczecin | Firma budowlana | 6 |
www.ubogumilow.pl | Łukęcin | Pokoje Łukęcin | 5 |
www.iskierka-tpd.pl | Szczecin | Dzieci z Downem | 1 |
www.ryby-szczecin.pl | Szczecin | Table Cell | 2 |
Pierwszym etapem jest umiejętny i przemyślany dobór słów kluczowych. Czasami pomocne mogą być do tego odpowiednie narzędzia, które sprawdzają trudność wybranych fraz. Podstawową sprawą jest analiza potrzeb naszych odbiorców.
Kiedy już jesteśmy pewni z jakich słów kluczowych będziemy korzystać przychodzi pora na wstawienie oraz wyróżnienie ich w odpowiednich miejscach witryny. Zaczynamy od tytułu oraz meta tagów (opis i słowa kluczowe). Bardzo ważne jest, żeby były zgodne z treścią strony/podstrony i nie występowały w dużej ilości w przypadku nowej strony.
Treść strony. Powinna zostać ona stworzona jako unikatowa, przejrzysta, interesująca i zawierać słowa kluczowe. Kolejnym krokiem tego etapu jest semantyka kodu - nasze frazy wyróżniam odpowiednimi znacznikami - np. strong, b, em itd. Poprzedzające teksty nagłówki na witrynie powinny być ułożone chronologicznie (h1-h2-h3-h4-itd). Obiekty takie jak obrazy graficzne powinny zawierać atrybut alt opisujący jego zawartość.
Nawigacja strony. To właśnie na odnośnikach opieracją się strony internetowe, bez nich, aby przejść do kolejnej podstrony musielibyśmy wpisywać za każdym razem adres URL w pasku przeglądarki. Są one niezmiernie ważne w procesie optymalizacji. Zastosowanie atrybutu TITLE jest bardzo przydatne. Podwojenie liczby odnośników do tej samej podstrony też daje pozytywny efekt. Umieszczenie mapy witryny ze wszystkimi linkami wewnętrznymi również zaowocuje. Należy zwrócić uwagę na pasek adresu w przeglądarce ponieważ często zdaża się, że adres URL występuje w "dziwacznej" formie możemy to zmienić. Należy zastosować mod rewrite, dzięki któremu uzyskamy przyjazny, prosty adres oraz poprawimy jakość nawigacji w oczach użytkownika.
Budowa strony błędów. Najczęściej przytrafiającym się błędem jest błąd 404. Przeważnie użytkownik widzący surową stronę nieudanej wizyty, rezygnuje z dalszych poszukiwań swojego celu. Tworząc stronę błędu zachowujemy w niej taki sam wygląd i możliwość nawigacji jaki jest na normalnych podstronach serwisu. Zawieramy w niej podpowiedzi oraz zachęty dla odwiedzającego, aby nie zniechęcił się do dalszego przeglądania strony.
Ostatnim etapem optymalizacji jest podpięcie do strony odpowiednich narzędzi statystycznych, dzięki którym otrzymujemy informacje o stanie witryny, indeksacji czy liczby jej odwiedzin (no. Google Analitics). Zamieszczamy również mapę strony w formacie xml, w której zawarte są priorytety poszczególnych podstron, co wykorzystują roboty wyszukiwarek.
telefon (+48) 535 581 930