obsługa informatyczna

kontakt@itpol.pl


Jak działamy?


Wszelkie problemy zgłaszane są do przydzielonego opiekuna firmy, którego obowiązkiem jest zapewnienie pomocy technicznej i nadzór nad przebiegiem jej realizacji. Osoby zgłaszające awarie mają dostęp do panelu zgłoszeń awarii, mogą na bieżąco obserwować status ich zgłoszenia. Każde zgłoszenie jest rejestrowane i w zależności od potrzeb podejmowane są odpowiednie kroki wg następującej procedury:


  • próba usunięcia problemu poprzez dostęp zdalny
  • w przypadku braku możliwości zdalnej interwencji - wizyta u klienta

Ponadto w ramach umowy serwisowej, realizujemy stałe wizyty serwisowe w siedzibie klienta, w celu rozwiązywania bieżących problemów oraz monitorowania poprawnego funkcjonowania infrastruktury informatycznej.



Oferujemy współpracę zarówno na zasadzie stałych zryczałtowanych umów serwisowych, jaki i doraźnej pomocy w nagłych sytuacjach awaryjnych. Oferujemy atrakcyjną cenę usług przy wysokiej jakości ich wykonania.



Helpdesk informatyczny


Jest usługą przeznaczoną głównie dla małych firm, które nie posiadają serwerów. Umowa abonamentowa uprawnia do korzystania z pomocy naszych specjalistów określoną liczbę godzin w miesiącu. ITPOL zobligowany jest umową do reakcji na zgłoszenia problemowe w określonym czasie.


telefon (+48) 535 581 930

do góry